İnternet Reklamcılığı!

İnternet Reklam

İnternet tabanlı uygulamalarda ve web sitelerinde ses, görüntü, animasyon gibi teknolojilerin kullanıldığı bir reklam türüdür.

Ülkemizde 2003 yılı başlarından itibaren yükselişe geçen, sürekli artan bir trend takip eden internet reklamı, reklam verenler tarafından çok tercih edilen bir medya organıdır. Kolay çözümlenebilir olması, düşük maliyet ile yüksek görüntülenme oranına sahipliği, direkt olarak hedeflenen kitleye ulaşması avantajları nedeniyle tercih edilmektedir.

İnternet Reklamcılığının Avantajları

  • İnteraktif
  • Bireysel
  • Ölçümlenebilir
  • Ekonomik
  • Esnek

İnteraktif

  • Doğrudan iletişim ve tepki
  • Bilgilenme isteğine yol açma
  • Tüketici ile diyalog geliştirilmesine neden olma
  • Satışa yönelik promosyonlarla katılım sağlama
  • Markanın hedef kitlesinin datalarını toplama imkanı

Bireysel

  • Hedef kitleye odaklı kesin erişim
  • İstenen detayda internet kullanıcı profili
  • Hedef kitleye odaklı reklam
  • Networkümüzdeki web sitesinde günde milyonlarca kez reklam gösterme kapasitesi

Ölçülebilir

  • Gerçek zamanlı raporlama
  • Reklamın kaç kişi tarafından görüldüğü
  • Kaç kişinin reklama ilgi gösterdiği
  • Kaç kişinin web sitesini ziyaret ettiği
  • Reklama ilgi gösteren kitlenin demografik yapısı

Ekonomik

  • Birim kişiye ulaşma maliyeti
  • Birim kişiye ulaşma süresi

Esnek

  • Reklam yayına alış sürecinin kısa oluşu
  • Reklam veya içeriğinin hızlı müdahale ile değiştirilebilmesi.
  • Reklamın yayında olduğu siteler dışında bir site talep edildiğinde kısa sürede geçiş yapılabilmesi.